Циліндричні співвісні мотор-редуктори на лапах, серії M
Інформація
«M» СЕРІЯ
Оптимальне співвідношення жорсткості конструкції, ізольованості корпусу, безшумності та довговічності роботи шестерень.
Монтажні кріплення розташовані безпосередньо на корпусі редуктора, а не на додаткових комплектуючих.
Опис
«M» СЕРІЯ
КОЗОЗУБА ЦИЛІНДРИЧНА ПЕРЕДАЧА
Редуктори YILMAZ REDUKTOR Серії M взаємозамінні з провідними світовими виробниками, такими як:
SEW: R – СЕРІЯ
DAVID BROWN: M – СЕРІЯ
FLENDER: D / Z – СЕРІЯ.
Основні характеристики Оптимальне співвідношення жорсткості конструкції, ізольованості корпусу, безшумності та довговічності роботи шестерень. Монтажні кріплення розташовані безпосередньо на корпусі редуктора, а не додаткових комплектуючих. Корпуси редукторів обробляються під час однієї виробничої операції, що дозволяє забезпечити підвищену точність виготовлення. Використовуваний, при відливанні корпусів, чавун з пластинчастим графітом марки GG20 і GG22 (DIN 1691), а також виготовлені за новітніми технологіями шестірні та підшипники, збільшують термін служби редуктора та забезпечують підвищену опірність осьовим та радіальним навантаженням. Усі комплектуючі редукторів та мотор-редукторів, включаючи підшипники, шестерні та вали, розраховані на основі стандартів DIN та Niemann. Всі внутрішні перегородки становлять єдине ціле з корпусом і є одночасно оптимальними місцями для підшипників. Внутрішні перегородки розташовані в максимальній близькості від підшипників з двох сторін, що дозволяє знизити до мінімуму биття валів і відіграє велику роль у забезпеченні безшумності роботи редуктора. Усі редуктори стали модульного типу, у подвійних моделях редукторів похибки у проміжному з’єднанні зведені до мінімуму. Усі з’єднання комплектуючих редукторів проходять ретельний контроль якості.
Переваги
Параметри ТИПОРОЗМІРИ 14 РІЗНИХ ТИПОРОЗМІРІВ РЕДУКЦІЯ ДО ШЕСТИ СТУПЕНЕЙ КРУТНИЙ МОМЕНТ ВІД 50 НМ ДО 18 000 НМ ДІАПАЗОН ПЕРЕДАТОЧНИХ ВІДНОШЕНЬ ВІД 3/1 ДО 20052/1 ВХІДНА ПОТУЖНІСТЬ ВІД 0.12 КВТ ДО 160 КВТ ДИАПАЗОН ОБЕРТІВ НА ТИХОХІДНОМУ ВАЛУ ВІД 0.1 ДО 780 ОБ/ХВ ТИПИ МАСТИЛ МІНЕРАЛЬНЕ, СИНТЕТИЧНЕ, ХАРЧОВЕ ДІАМЕТР ТИХОХІДНОГО ВАЛУ ОТ 20 MM ДО 120 MM ВИКОНАННЯ ТИХОХІДНОГО ВАЛУ ЦІЛЬНОМЕТАЛЕВИЙ ЗІ ШПОНКОЮ ТИП КРІПЛЕННЯ НА ЛАПАХ
Варіанти виконання на швидкохідному валу редуктора MR - співвісні мотор-редуктори на лапах. Провідна шестерня розташована на валу електродвигуна, що кріпиться безпосередньо до корпусу редуктора. MV - співвісні мотор-редуктори на лапах Полий вхідний (швидкохідний) вал комплектується універсальним фланцем під електродвигун IEC В5/В14. Укомплектовані електродвигуном. MN - співвісні редуктори на лапах. Полий вхідний вал комплектується універсальним фланцем під електродвигун IEC В5/В14. Не укомплектований електродвигуном. Тихохідний вал цільний зі шпоночним пазом. MT - співвісні редуктори на лапах Цільнометалевий швидкохідний вал. Не укомплектований електродвигуном. Тихохідний вал цільний зі шпоночним пазом.
Варіанти виконання на тихохідному валу редуктора MRF - співвісні мотор-редуктори на лапах і з фланцем на тихохідному валу. Приводна шестерня розташована на валу електродвигуна, що кріпиться безпосередньо до корпусу редуктора. MVF - співвісні мотор-редуктори на лапах та з фланцем на тихохідному валу. Полий вхідний (швидкохідний) вал комплектується універсальним фланцем під електродвигун IEC В5/В14. Укомплектовані електродвигуном MNF - співвісні редуктори на лапах та з фланцем на тихохідному валу. Полий вхідний вал комплектується універсальним фланцем під електродвигун IEC В5/В14. Не укомплектований електродвигуном. Тихохідний вал цільнометалевий зі шпоночним пазом. MTF - співвісні редуктори на лапах та з фланцем на тихохідному валу. Цільнометалевий швидкохідний вал. Не укомплектований електродвигуном. Тихохідний вал цільнометалевий зі шпоночним пазом
Таблиця типорозмірів Типорозмір Номінальний крутний момент [Nm] Діапазон передаточних відношень [i] ДІаметр / Довжина вихідного валу [mm] M00... 82 4 - 45 Ø20 / 40
M10...
M17...
M20...
M27...
M28...
M37...
M47...
M57...
M67...
M77...
M87...
M97...
140
200
280
450
600
820
1550
3000
4300
8000
13000
18000
4 - 51
3 - 99
4 - 68
3 - 2920
3 - 3215
3 - 4946
3 - 7459
4 - 8092
3 - 17441
5 - 23464
4 - 17502
7 - 20052
Ø25 / 50
Ø25 / 50
Ø30 / 60
Ø35 / 70
Ø35 / 70
Ø40 / 80
Ø50 / 100
Ø60 / 120
Ø70 / 140
Ø90 / 170
Ø110 / 210
Ø120 / 210
Додаткові рішення та опції Фланці для серводвигунів - у нас ви можете придбати фланці на швидкохідний вал редуктора для приєднання до нього серводвигуну. ланці для серводвигунів з безлюфтовою муфтою - фланець з пружньою муфтою компактних розмірів, що складається з двох сталевих ступиць і з одним еластичним елементом. Зуби ступиць дозволяють еластичному елементу працювати тільки під стисненням, а не на зміщення, забезпечуючи тривалий ресурс муфти при експлуатації з великими навантаженнями та зворотним ходом. Електромагнітні гальма - ця опція доступна всім типорозмірів електродвигунів. Використовуються е/м гальма із зусиллям від 5 Нм до 1600 Нм (24, 230 і 400 В) відповідно до потреб замовника. Муфта зворотного ходу Backstop на валу електродвигуна - пристрої блокування зворотного ходу мотор-редуктора. Монтується на вал електродвигуна з боку крильчатки охолодження. Є найекономічнішим варіантом за рахунок компактності. Муфта зворотного ходу Backstop у фланці швидкохідного валу редуктора - пристрої блокування зворотного ходу мотор-редуктора. Монтується всередині фланця на швидкохідному валу редуктора під електродвигун IEC B5/B14. Розташоване між двома підшипниками та приєднується за допомогою еластичної муфти. Датчик кута повороту (енкодер) - пристрій, призначений для перетворення кута повороту валу в електричні або аналогові сигнали, що дозволяють визначити кут його повороту. Енкодер, з роздільною здатністю від 512 до 1024 імпульсів на оберт. встановлюється перед вентилятором на валу електродвигуна, під захисним кожухом. Датчик кута повороту (енкодер) з електромагнітним гальмом - енкодер встановлюється на вал електродвигуна спільно з електромагнітним гальмом, під захисним кожухом. Примусове охолодження електродвигуна - це додаткове охолодження електродвигунів, що працюють на знижених обертах. Ця опція необхідна під час використання частотних перетворювачів або при знижені напруги без зміни частоти. Електродвигун із вбудованим інвертором - це додаткова опція електродвигунів, що працюють у системах управління та автоматизації. Ця опція може включати наявність примусового охолодження електродвигуна і може включати енкодер при необхідності. Вибухобезпечне виконання мотор-редуктора EX-proof - мотор-редуктори також можуть комплектуватися електродвигунами у вибухобезпечному виконанні за стандартом захисту ATEX Zone 22 (II 3D Ex tc IIIC T135°C Dc) та ATEX21 (II 2D Ex tb IIIC T120°C Db II 2G Ex db IIC T4 Gb)
Підібрати мотор-редуктор онлайн
Розрахувати мотор-редуктор онлайн