Черв’ячний редуктор з цілісним вхідним валом ET050

Опис

Червячний редуктор з цілісним вхідним валом ET050 від заводу “YILMAZ REDUKTOR

Черв’ячні редуктори серії ET випускаються у наступних типорозмірах.: ET030; ET040; ET050; ET063; ET075; ET080; ET100; ET125.

Оптимізовані пари шестерень: загартовані та відшліфовані вали (21NiCrMo2) та бронзове колесо із вмістом фосфору (CuSn10P) забезпечують високу продуктивність та зносостійкість.

Корпуси редукторів виготовлені з алюмінію та чавуну (для типорозмірів ЕT030-ЕT080 та ЕT100-ЕT125 відповідно).

Мастило: об’ємний масляний резервуар, заливні та зливні, а також вентиляційні отвори розташовані зручно, незалежно від варіанта монтажу редуктора.

У редуктори ЕT030-ЕT080 заливається синтетичне мастило, а в редуктори ЕT100 – ЕT125 – мінеральне мастило (ISO VG320).

У кожному підтипі черв’ячних редукторів, що відрізняються за розмірами, існує широка градація передатного відношення.

Висока термостійкість: велика кількість повітряних каналів забезпечує ефективне повітряне охолодження та збільшує термостійкість редукторів.

Зниження похибок у з’єднаннях комплектуючих частин з корпусом до мінімуму забезпечує безшумність у роботі редуктора та підвищує його зносостійкість.

Специфікація та переваги
  • Можливість виконання монтажу з будь-якої сторони,
    Варіанти виконання з фланцем і упором, що запобігає перекиданню редуктора,
  • Стандартні IEC В5 або В14 фланці двигуна,
  • Максимальна тепловіддача за рахунок оптимізованої конструкції
    ребер охолодження,
  • Передатне відношення одного ступеня становить від 7,5 до 100,
  • самогальмування та блокування зворотнього ходу в статичному стані
Виконання

Основні характеристики

Сучасний дизайн, простота та гнучкість у монтажі. Використання фланців та полих валів забезпечує більшу варіативність способів їх приєднання. Оптимізовані пари шестерень: загартовані та відшліфовані вали (21NiCrMo2) та бронзове колесо із вмістом фосфору (Gz12SnCuNi) забезпечують високу продуктивність та зносостійкість. Корпуси редукторів виготовлені з алюмінієвого та чавунного лиття (Е030-Е080 та Е100-Е125 відповідно). Мастило: об’ємний масляний резервуар, заливні та зливні, а також вентиляційні отвори розташовані зручно, незалежно від варіанта монтажу редуктора. У редукторах Е030-Е080 використовується синтетична олія, а в редукторах Е100-Е125 – мінеральна (ISO VG320). У кожному підтипі черв’ячних редукторів, що відрізняються за розмірами, існує широка градація передатного відношення. Висока термостійкість, оскільки велика кількість повітряних каналів забезпечує ефективне повітряне охолодження та збільшує термостійкість редукторів. Зниження похибок у з’єднаннях комплектуючих частин з корпусом до мінімуму забезпечує безшумність у роботі редуктора та підвищує його зносостійкість.

Переваги

  • Можливість виконання монтажу з будь-якої сторони,
  • Варіанти виконання з фланцем і моментним важелем, що запобігає перекиданню редуктора.
  • Стандартні IEC В5 або В14 фланці двигуна,
  • Максимальна тепловіддача за рахунок оптимізованої конструкції ребер охолодження
  • Передатне відношення одного ступеня становить від 7,5 до 100,
  • Вищі передатні числа з здвоєним редуктором,
  • Самогальмування.

Параметри

ТИПОРОЗМІРИ

8 ТИПІВ

РЕДУКЦІЯ

ДО ДВУХ СТУПЕНЕЙ

КРУТНИЙ МОМЕНТ

ВІД 5 НМ ДО 1 000 НМ

ДІАПАЗОН ПЕРЕДАВАЛЬНИХ СПІВВІДНОШЕНЬ

ВІД 5/1 ДО 110/1

ВХІДНА ПОТУЖНІСТЬ

ВІД 0.06 КВТ ДО 7.5 КВТ

ДІАПАЗОН ОБОРОТОВ НА ТИХОХІДНОМУ ВАЛУ

ВІД 0.2 ДО 260 ОБ/МИН

ТИП МАСТИЛА

СИНТЕТИЧНЕ

ДІАМЕТР ТИХОХІДНОГО ВАЛУ

ВІД14 MM ДО 60 MM

Варіанти виконання на швидкохідному валу редуктора

EV - черв'ячні мотор-редуктори з порожнім тихохідним валом. Порожнистий швидкохідний вал комплектується універсальним фланцем під електродвигун IEC В5/В14. Укомплектовані електродвигуном.

EN - редуктори черв'ячні з порожнім тихохідним валом і фланцем під електродвигун IEC B5/В14 на швидкохідному валу. Чи не укомплектовані електродвигуном.

ET - редуктори черв'ячні з порожнім тихохідним валом і цілісним швидкохідним валом. Чи не укомплектовані електродвигуном.

EN-EV - черв'ячні двоступінчасті мотор-редуктори з порожнім тихохідним валом. Порожнистий швидкохідний вал комплектується універсальним фланцем під електродвигун IEC В5/В14. Складаються з двох, з'єднаних валом, одноступінчастих редукторів та укомплектовані електродвигуном.

EN-NR - черв'ячні двоступінчасті мотор-редуктори з порожнім тихохідним валом. Провідна шестерня розташована на валу електродвигуна, який кріпиться безпосередньо до корпусу циліндричного редуктора першого ступеня. Другий ступінь – черв'ячний редуктор.

Варіанти виконання на тихохідному валу редуктора

E....00 - виконання черв'ячного редуктора з полим тихохідним валом.

E....01 - виконання черв'ячного редуктора із цільним тихохідним валом.

E....02 - виконання черв'ячного редуктора з цілісним тихохідним валом та фланцем на вихідному валу.

E....03 - виконання черв'ячного редуктора з полим тихохідним валом та фланцем на тихохідному валу.

E....04 - виконання черв'ячного редуктора з цілісним двостороннім тихохідним валом.

E....05 - виконання черв'ячного редуктора з цілим подовженим двостороннім тихохідним валом та двосторонніми фланцями на тихохідному валу.

E....06 - виконання черв'ячного мотор-редуктора серії EV з додатковим швидкоходним валом. Найчастіше, дане виконання, застосовується в конвеєрах, коли послідовно підключені черв'ячні редуктори, що приводяться в дію одним електродвигуном.

E....07 - виконання редуктора черв'ячного серії ET з додатковим цілісним швидкохідним валом. Найчастіше, дане виконання, застосовується в конвеєрах, коли послідовно підключені черв'ячні редуктори, що приводяться в дію одним приводом.

E....08 - виконання черв'ячного редуктора з полим тихохідним валом та двосторонніми фланцями на тихохідному валу.

Таблиця типорозмірів

Типорозмір

Номінальний крутний момент [Nm]

Діапазон передавальних співвідношент [i]

Діаметр  вихідного валу [mm]

E.030...
E.040...
E.050...
E.063...
E.075...
E.080...
E.100...
E.125...

19
45
74
142
219
287
500
900

5 - 80
8 - 100
7 - 100
7 - 100
8 - 100
8 - 110
8 - 107
7 - 107

Ø14
Ø18
Ø25
Ø25
Ø35
Ø35
Ø42
Ø45

Додаткові рішення та опції

Фланці на швидкохідний вал - універсальні фланці під електродвигун стандарту IEC В5 та IEC В14, а також під крокові двигуни стандарту NEMA.

Фланці на тихохідний вал - стандартні та спеціальні додаткові фланці на тихохідний вал редуктора.

Фланці на тихохідний вал - універсальні додаткові фланці на тихохідний вал редуктора.

Реактивна штанга - призначена для компенсації реактивного крутного моменту на тихохідному валу редуктора, що діє на редуктор з боку кріплення.

Нестандартний цільний тихохідний вал - у кожному типорозмірі редуктора передбачено кілька варіантів нестандартних тихохідних валів, різних діаметрів.

Фланці для серводвигунів - у нас ви можете придбати фланці на швидкохідний вал редуктора, для приєднання до нього серводвигуна.

Електромагнітні гальма - ця опція доступна для всіх типорозмірів електродвигунів. Використовуються е/м гальма із зусиллям від 5 Нм до 1600 Нм (24, 230 і 400 В) відповідно до потреб замовника.

Муфта зворотного ходу Backstop на валу електродвигуна
- Пристрої блокування зворотного ходу мотор-редуктора. Монтується на вал електродвигуна з боку крильчатки охолодження. Є найекономічнішим за рахунок компактності.

Муфта зворотного ходу Backstop у фланці швидкохідного валу редуктора
- Пристрої блокування зворотного ходу мотор-редуктора. Монтується всередині фланця на швидкохідному валу редуктора під електродвигун IEC B5/B14. Розташоване між двома підшипниками та приєднується за допомогою еластичної муфти.

Датчик кута повороту (енкодер)
- пристрій, призначений для перетворення кута повороту валу електричні або аналогові сигнали, що дозволяють визначити кут його повороту. Енкодер, з роздільною здатністю від 512 до 1024 імпульсів на оборот. встановлюється перед вентилятором на вал електродвигуна, під захисний кожух.

Датчик кута повороту (енкодер) з електромагнітним гальмом - енкодер встановлюється на вал електродвигуна спільно з електромагнітним гальмом, під захисний кожух.

Примусове охолодження електродвигуна
- це додаткове охолодження електродвигунів, що працюють на знижених оборотах. Ця опція необхідна під час використання частотних перетворювачів або зниження напруги без зміни частоти.

Електродвигун із вбудованим інвертором
- це додаткова опція електродвигунів, що працюють у системах управління та автоматизації. Ця опція може включати наявність примусового охолодження електродвигуна і може включати енкодер при необхідності.

Вибухобезпечне виконання мотор-редуктора EX-proof - мотор-редуктори також можуть комплектуватися електродвигунами у вибухобезпечному виконанні за стандартом захисту ATEX Zone 22 ( II 3D Ex tc IIIC T135 ° C Dc) і ATEX21 ( II 2D Ex tb 2G Ex db IIC T4 Gb)

Підібрати мотор-редуктор онлайн

Розрахувати мотор-редуктор онлайн

Схожі товари

Зацікавили продукція чи послуги компанії? Залишіть заявку і ми самі зв'яжемося з вами